Längesedan

16 Nov

Det är exakt 4 månader sedan jag skrev något på bloggen. Jag har behövt en paus, en paus från det mesta framförallt sociala medier. Jag har jobbat alldeles för mycket och försöka få en balans i livet har varit svårt. Nu vill jag fortsätta med min blogg, nu när min favorithögtid står för dörren, julen. Hoppas ni vill följa med!

Lämna en kommentar

Prestationsprinsen

Om barn & unga som tänker, känner och gör "annorlunda". Om skolfrånvaro, hemmasittare, stress och psykisk ohälsa. Och inte minst, den fantastiska Prestationsprinsen.

MADE BY MARY

A topnotch WordPress.com site

inte fan gör det det

Alla säger:det ordnar sig....inte fan gör det det..

Orsakulla mamma vid 20 - Dalaliv, finporslin & pudelliv!

Ett dalaliv med känslor, djur och porslin!

UnderbaraClara

A topnotch WordPress.com site