2019 års julbak, julblommor och storstädning

14 Dec

Den här veckan har jag städat och rensat. Det är en så otroligt skön känsla att få rensa ut saker man inte använder längre. Trasiga saker åker till tippen och hela saker åker jag med till Emmaus eller Erikshjälpen så att de får glädja någon annan istället. Sedan har jag även hunnit baka mina saffransbullar med mandelmassa och vit choklad. Receptet finns på bloggen. Jag hann även med att fixa julblommorna så nu är det klart för att ta in granen.

Lämna en kommentar

Prestationsprinsen

Om barn & unga som tänker, känner och gör "annorlunda". Om skolfrånvaro, hemmasittare, stress och psykisk ohälsa. Och inte minst, den fantastiska Prestationsprinsen.

MADE BY MARY

A topnotch WordPress.com site

inte fan gör det det

Alla säger:det ordnar sig....inte fan gör det det..

Orsakulla mamma vid 20 - Dalaliv, finporslin & pudelliv!

Ett dalaliv med känslor, djur och porslin!

UnderbaraClara

A topnotch WordPress.com site